مرتفع‌ترین هتل جهان رونمایی شد
صنعت هتلداری درجهان امروز
صنعت هتلداری

 

 

آخرین نیوز: هنگ کنگ با رونمایی از هتلی در مرکز تجارت جهانی خود در منطقه وست کولون، مرتفع ترین هتل‌ جهان را افتتاح کرد.

به گزارش فارس،‌ این هتل که ریتز کارلتون نام داشته و طبقات صد و دوم تا صد و هجدهم مرکز تجارت جهانی هنگ کنگ را اشغال کرده است، مقامات این کشور را امیدوار کرده تا پس از وقفه‌ای سه ساله‌، صنعت گردشگری هنگ کنگ را در بحبوحه بحران‌های نفت، نا آرامی‌های خاورمیانه و زلزله ژاپن، رونقی دوبار ببخشد.

این هتل که زمان ساخت آن هفت سال به طول انجامید، در مرکز شهر هنگ کنگ قرار داشته و از ۳۱۲ اتاق برخوردار است. همچنین استخری روباز در آخرین طبقه آن قرار دارد که محلی برای تمدد اعصاب و تفریح مسافران خواهد بود.

مقامات گردشگری هنگ کنگ معتقدند، این هتل، موقعیت خوبی برای این کشور به همراه داشته و به زودی جمع زیادی از گردشگران متمول چینی را به خود جذب خواهد کرد.

صاحب امتیاز هتل ریتز کارلتون، شرکت هتلداری ماریوت بوده که سابقه‌ای طولانی در هتل سازی در جهان و کشورهایی آسیایی داشته و اکنون نیز در حال احداث ۱۷۵ هتل جدید در نقاط مختلف این قاره است.

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : برچسب:,
ارسال توسط حسین موحدی

5 بهمن 1392
3 بهمن 1392
1 بهمن 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');